Saturday, October 22, 2011

chicken or the egg?

Chicken from egg!
Ini cuma tajuk karya iman terbaru untuk minggu ini. 3 hari ibu kena berkongsi meja makan dengan bahan-bahan untuk buat lukisan. Adik hanan pun dah gigit kulit telur yang disangkakan biskut! Iman sangat multitasking. Menampal kulit telur, sebelah tangan lagi buat puzzle di internet, telinga pulak sambil dengar suara TV dan ibu membebel. Ibu yang banyak kerja, sebab tiap kali iman tengok rancangan craf, ibu pulak kena belajar sebab nak ajar iman. Akhirnya berbaloi, cantik jugak anak ibu buat walaupun ibu yang touch up sikit2. Nanti kita frame kan ye.

material dan alat:

kulit telur
water color
gam
marker
gliter dusk
mata
kertas warna (mulut)






3 comments:

violet_abbey said...

i like!!

su@sayangdisayang said...

wah, kreatif sungguh ! dengan kulit telur je.. bagus ni untuk meningkatkan daya kreativiti mereka.. ini saja2 buat atau aktiviti from sekolah?

sayang disayang

Zuraida Rahim said...

idea yg bagus.. tq for sharing